De ce am ales să fim diferiți?

de Cintzia Angelina Mardale

O întrebare pe care nu ți-o pui, dar dacă îți este pusă ai încerca să găsești imediat răspunsuri. Nu este foarte ușor să fii diferit și niciodată nu vei fi în totalitate diferit, dar cel mai frumos lucru este acela că: tu chiar ÎNCERCI!

Multă lume m-a întrebat ce îmi doresc să fac în viață, mulți oameni au decis că întrebarea asta mi-o vor adresa când voi mai crește, am crescut și răspunsurile mele erau cam aceleași…

Când eram mică îmi doream să devin “musafir” , să fiu cunoscută de oameni și aceștia să mă invite în casele lor ca să mănânc toate alunele și fursecurile de pe masă, să beau și eventual să discut probleme de viață. Acum răspunsul meu nu este foarte diferit , deci da! Îmi doresc să fiu “musafir”, poate sub altă forma, dar asta vreau să fac și consider că nu mulți copii la vârsta de 7, 8 ani își doresc așa ceva, sau nu mulți știu ce își doresc pentru viața lor. Și acum la varsta de 20 de ani, probabil sunt câțiva rămași în urmă, care nu știu ce își doresc.

Poate puțin mă aflu și eu printre ei pentru că nu știu exact cum e treaba asta cu musafirul, dar știu că vreau să fiu cunoscută și invitată în anumite locuri unde să vorbesc cu oamenii despre orice…

Imagine de Pete Linforth de la Pixabay

Pentru asta mă consider diferită, dar cred că sunt diferită tocmai pentru raspunsul ăsta pe care l-am dat, încă incert și pentru alegerea mea nebună din copilărie care nu s-a schimbat încă.

Tu, probabil în copilărie îți doreai să faci anumite meserii și aș vrea să știu dacă, acum, la vârsta ta ai ajuns să faci ce îți doreai când erai mic…

Ești diferit?  Te consideri diferit? Eu cred că da! Ești diferit doar pentru că în momentul ăsta îmi citești mie blogul dar și pentru că ajungi să realizezi câte lucruri pe care ți le doreai și le visai când erai mic au devenit acum reale in viața ta.

Profită de felul în care ești și avansează în viață fără să te complici, alege lucrurile diferite si originale!

Spune: „Sunt diferit în felul meu!”

https://angelinamardale.com

Publicații:

Deja un comentario