Zâmbere de duminică…

de Petru Racolța

* Într-o zi, într-un restaurant, au intrat un leu și un iepure. Proprietarul a rămas uimit, neputându-și crede ochilor. În local s-a așternut o tăcere mormântală și toți au început să-i privească pe noii clienți. Un ospătar s-a îndreptat spre ei și i-a întrebat:
– Ce ați dori să serviți?
– Eu aș dori o cafea, zise iepurașul.
– Iar prietenul dvs.?… Poate ceva de mâncare…
Iepurașul râde:
– Credeți că dacă i-ar fi fost foame, am mai fi fost împreună aici?

* Două blonde stau de vorbă:
– Și cu cine te-ai mai culcat în ultimul timp?
– Păi, aseară cu un culturist…
– Ooo! Și cum e fată un bărbat așa plin de mușchi?
– Eee… cum să fie… ca și cum ar cădea peste tine un șifonier mare cu o cheiță mică de tot.

* Dialog între doi colegi de serviciu:
– Auzi, cum de ți-a mărit șeful salariul cu 100 de lei?
– I-am spus că dacă nu mi-l mărește cu 100 de lei, o să le zic la toți colegii că mi l-a mărit cu 500 de lei.

* Un pacient, rănit la picior, primește o rețetă de picături de ochi.
– Doctore, dar eu sunt rănit la picior!
– Da, dar dacă te uitai pe unde calci…

* Îi invidiez pe alcoolici. N-am auzit unu’ să se plângă că nevastă-sa e urâtă.

* Soțul și soția ies dimineața din bloc. În fața scării, o mașină nouă, splendidă. Văzând-o, soția zice:
– Cine știe ce curvă o fi primit-o cadou!
Soțul, șocat:
– Draga mea, e cadoul meu pentru tine!

* Judecătorul întreabă martora:
– Sunteți căsătorită?
Ea oftează. Judecătorul dictează secretarei:
– Nu e căsătorită. Apoi întreabă martorul:
– Sunteți căsătorit?
Martorul oftează. Judecătorul dictează:
– Căsătorit.

* Vorbesc doi prieteni:
– Ia zi, ce cadou ți-a făcut nevastă-ta de ziua ta?
– Mi-a propus o partidă de sex în trei cu oricare din prietenele ei!
– Și?!
– S-a supărat când am întrebat-o „Oricare două?”.

* O molie cu puiul molie:
– Puișor, te rog frumos să papi ciorăpel…
– Nu pap ciorăpel!!!
– Ba, te rog frumos, îți spun pentru ultima oară: papă ciorăpel!
– Nu pap ciorăpel!!!
– Bineee, să știi că cine nu papă ciorăpel, nu papă nici mohair.

* Mama și copilul pe plajă:
– Mami, da’ de ce au unele tanti țâțele mai mari ca ale tale?
Vrând să se evidențieze în ochii micuțului, mămica găsește un mod de-al lămuri:
– Acele femei sunt proaste, pentru că și-au pierdut timpul și banii ca să-și crească sânii.
După un timp:
– Mami, da’ de ce la unii bărbați li se vede un cocoșel mai mare decât al lui tati?
– Pentru că… și ăia sunt oameni proști și au pierdut vremea crescându-și cocoșelul.
După încă puțin timp:
– Mami, tati stă de vorbă cu o femeie proastă și se vede că începe să se prostească și el.

* La un magazin se prezintă un bâlbâit și se adresează vânzătorului:
– Vă-vă-vă… ro-ro-rog… să-să-să-mi dați… u-u-un cu-cu-cușmir…
– Ce anume doriți?!
– U-u-un… cu-cu-cu-cușmir…
– Nu înțeleg ce vreți…
Un client din apropiere intervine:
– Decât să ne chinuim să pricepem ce zice, mai bine-l aducem pe Ion, de la aprovizionare, că-i tot bâlbâit și s-or înțelege.
Vine Ion, ascultă comanda, îi aduce marfa și clientul pleacă după ce achită.
– Da’ ce a cerut omul?, întreabă vânzătorul mirat.
– Cu… cu… cu…. cușmir…

https://racoltapetru6.wordpress.com

Imagine: Pexels

Deja un comentario